Csak 2018-ban kapják meg az első megrendelők a Mustang felfrissített változatát Európában, így a Fordnak még van pár hónapja, hogy az európai előírásoknak megfelelően lemérje az alaposan átalakított, 5,0 literes V8-as teljesítményét. Addig csak annyit mondanak, hogy 450 lóerőre remélik a teljesítményt.
A Coyote V8-asnál megemelték a leszabályozási fordulatszámot, új kettős – szívócső és égéstér – befecskendezőrendszert alkalmaznak, ami a pörgősebb karakter mellett még a nyomatékleadást is javítja alacsony fordulaton. A 2,3 literes EcoBoost turbómotorról biztosan állítják, hogy 290 lóerő a teljesítménye, ennél áthangolták a motorelektronikát, hamarabb következik be a túltöltés, azaz úgy érzi a sofőr, hogy jobban húz az erőforrás.
Fontos változás még, hogy a V8-as motornál immár kéttárcsás a kézi váltó tengelykapcsolója, és kettős tömegű lendkereket is kapott, alternatívaként immár 10 fokozatú automatikus váltót kínálnak mindkét erőforráshoz. Az utazás élményét javítja a habosított, tehát puha ajtókárpit, a vezető akár vetített műszeregységgel is szemezhet. Gyalogosfelismerős koccanásgátló, távolságtartó tempomat, sávelhagyás-figyelő gyarapítja a vezetéstámogató rendszerek sorát, ettől a lépéstől mindössze 3 csillagosra javult az EuroNCAP-értékelése a típusnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!