Hivatalosan is bemutatkozott a felfrissített Mitsubishi Eclipse Cross, az a modell, amelyet már nem dobnak piacra az EU-ban, így a meglévő raktárkészlet kifutásával ez a modell búcsúzik kontinensünkről. A megjelenést úgy alakítják át, hogy keskenyebbre veszik a felső lámpát, a világítótest a lökhárítóba költözik, hátul befalazzák a függőleges részt, és L alakú hátsó lápák keretezik a korábbinál kicsit mélyebbre húzott hátsó szélvédőt.
Az utastérben átalakítják a középkonzolt, a fejegység mellett már hagyományos gombbal állítható a hangerő nem érintős csúszkával, felár ellenében nagyobb, 8 colos képátlójú érintőképernyő is választható lesz; a kijelző közelebb kerül az utasokhoz, hogy megkönnyítsék a kezelést. Az alapmotor marad az eddigi 1,5 literes turbó, extraként pedig elérhetővé teszik az Outlanderben is használt hálózatról tölthető hibrid hajtást, tehát a 2,4 literes szívómotort és tengelyenként egy-egy villanymotort használó hibrid hajtást.