Amikor nem is olyan rég külön márkává szervezték ki a DS-t, villámgyorsan bejelentették a DS3 belépőmodell megújulását, amely akkor karcsúnak tűnt, hiszen lényegében pár új motort és új fényszórót jelentett. Most pedig befejezték a kisautó megújulását azzal, hogy a márkaarculathoz alakították a megjelenését.

A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy a kocsi orrán sokkal több krómot használnak a nagy méretű légbeömlő keretezésére. Egyébként új a hátsó lökhárító, a 3D-s hatású hátsó lámpa, a két apró lemezhullám a csomagtérfedélen. A rengeteg egyediséget hangsúlyozó extrafelszerelés segítségével több mint 3 millió megjelenése lehet a DS3-asnak, a zárt karosszériánál csak fényezésből (egy- és kétszínű kombinációk) 78-féle van, a kabriónál négyféle mintájú vászon közül lehet választani. A belső tér megjelenése alapvetően maradt a régi, de alapfelszerelés a több PSA-típusból ismert központi érintőképernyős rendszer, amelynek hála 20-szal kevesebb kapcsoló van a műszerfalon, és a legmodernebb okostelefon-kapcsolódási lehetőségeket kínálja.

Van néhány új kényelmi funkció, például a hátsó mellett első parkolóradar is van, kézi váltónál szériában adják az emelkedőn indulást megkönnyítő segédet. Egy új elem van a motorkínálatban, az 1,2 literes háromhengeres turbó immár az erősebb, 130 lóerős formájában is választható, ehhez és a 110 lóerős változathoz akár a hat fokozatú, hagyományos automatikus váltó is kérhető. A kínálatot a DS3 Performance koronázza meg, amelyben az 1,6 literes turbómotor 205 lóerővel dolgozik, a sofőr dolgát pedig mechanikus önzáró differenciálmű is segíti. Februártól rendelhető a felfrissített DS3-as.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!