A 27 éves Siobhan Yap hosszú spórolást követően vásárolt magának az Audi Watford márkakereskedésben az ellenőrzött használt autók közül egy A3-as kabriót. Azonban a szerződés megkötése és az autó átvétele között a kereskedésben álló gépkocsi megsérült, és ezzel csak akkor szembesült, amikor el akarta hozni autóját. Először még csereautót se akartak adni neki, csak miután a kereskedés vezetőjénél reklamált, kapott a javítás idejére egy másik kocsit.
A kellemetlenségek miatt a cég felajánlotta, hogy a javításon felül a megvendégeli az ügyfelet egy kétszemélyes vacsorára. A fiatal hölgy édesanyjával a londoni LAtelier de Joel Robuchon luxusétterembe ment, ahol egy este során 714,61 font, azaz 297 151 Ft-os számlát ettek-ittak össze. Amikor aztán a számlát bevitte az ügyfél a márkakereskedésbe, ott rögtön visszakoztak, mondván nem erre gondoltak, és nem hajlandóak kifizetni ezt az összeget. A Watford Audi azt állítja, a számla felét fizették ki méltányosságból, ami ugye egyszerű matematikával kiszámolható, hogy 357 fontot jelent, ehhez képest Siobhan Yap szerint mindössze 250 fontot kapott tőlük. Nem érzi azt, hogy hibázott, hiszen az Audi márkakereskedés képviselői nem szabtak meg értékhatárt. Mi a tanulság az esetből? Például az, hogy az Audi és a luxus nem férnek meg egymással, és a matematikával is gondban vannak a márkakereskedők. Az Audi nagy-britanniai forgalmazója még nem nyilatkozott az ügyben.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!