A 2019-es Genfi Autószalonon még Mark Zero néven mutatkozott be az Anton Piech által alapított Piech Automotive cég villanymotoros kupéja, amelyen azóta is folyamatosan dolgoznak. Egy kicsit csúszásban van a projekt a koronavírus-válság miatt, de most bemutatták a végleges konstrukciót Piech GT néven, amelynek hamarosan megkezdik a tesztelését. A cég műszaki vezetője az a Klaus Schmidt, aki 30 éven át felelt a BMW M autók vezethetőségéért…
Az elmúlt két és fél év alatt nem csak a formát véglegesítették, de a kínai Desten által készített léghűtéses akkumulátor kémiáját is módosították, így az már akár 350 kW-os villámtöltést is képes fogadni. A T alakban beépített, 75 kWh kapacitású teleppel egyébként 500 km-t meghaladó WLTP-hatótávolságot ér el a 612 lóerő rendszerteljesítményű (elöl egy, hátul két darab 204 lóerős hajtómotor) Piech GT. A saját tömeg 1,8 tonna (ebből 40% jut az első, 60% a hátsó tengelyre), a 0-100 km/óra gyorsulás kevesebb, mint 3 másodpercig tart, a 0-200 km/óra kevesebb, mint 9 másodpercig.
Ha minden a tervek szerint alakul, 2024-ben ülhetnek bele az első vásárlók az autójukba. A sportkupé egyébként csak az első autója lesz a Piech Automotive-nak, ugyanezen az alapon és hasonló technikával egy 2+2 üléses személyautót és egy szabadidő-autót is megvalósítanak. A GT-ből évi 1200 példányt akarnak készíteni, az értékesítést online és a gyár tulajdonában lévő kereskedésekben végzik, a szervizelésről pedig már megkötötték a szerződéseket meglévő szervizhálózatokkal.