Nem lettünk sokkal okosabbak az előre kiszivárgott fényképekhez képest, hiszen az Audi nem részletezte hivatalosan a TT-kínálat műszaki változásait. Nemhivatalosan egyszerűsödik a választék, búcsúzik az 1,8-as alap benzines és a dízel, az Euro 6d-Temp előírásoknak megfelelő 2,0 literes benzinesre helyezik a hangsúlyt.
Az alapváltozat 40 TFSI jelzést visel és 197 lóerő a teljesítmény (az 1,8-as 180 lóerős volt), a következő szint a 45 TFSI 245 lóerővel, ehhez felár ellenében kérhető quattro összkerékhajtás is. A TTS teljesítménye 306 lóerőre csökken, de mivel a nyomaték 20 Nm-rel emelkedik, és az 1-4 fokozatok rövidebbek lettek (csak duplakuplungos váltóval adják a TTS-t), az autó egy tizeddel hamarabb, 4,5 másodperc gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, mint a frissítés előtti 310 lóerős változat. Már az alapkivitel is 6,6 másodperc alatt sprintel 100 km/h-ra, a 45 TFSI-nek 5,9 másodpercre van ehhez szüksége, az összes TT Coupé végsebessége elektronikusan korlátozott 250 km/h.
A WLTP-előírások miatti homologizáció okán a 2,5 literes, öthengeres turbómotorral szerelt RS változat pár hónapig nem lesz elérhető, de a hírek szerint megerősödve, több mint 400 lóerős teljesítménnyel tér majd vissza a részecskeszűrővel szerelt blokk.
Az alapváltozat drágább lesz az eddiginél, amit a nagyobb teljesítményű motor mellett a gazdagabb szériafelszereltség is indokol, a Bluetooth kapcsolat, az USB-töltő, a Drive Select, az eső- és fényszóróérzékelő, valamint a multifunkciós kormány is ott van a fedélzeten. Szeptembertől rendelhető a felfrissült megjelenésű Audi TT.
A forgalmazás megindulásának 20- évfordulóját egy különleges, 999 darabos limitált szériával ünnepli az Audi, amelynél az eredeti tanulmány megjelenését próbálják megidézni a szürke fényezéssel, 19 colos felnikkel és a barna bőr belsővel. Az Audi TT 20 Years kivitel csak a 45 TFSI (245 LE) motorral lesz választható.