Noha már évek óta stratégiai együttműködési megállapodás van a Suzuki és a Toyota között, a hazai piacon csak most kezdték el forgalmazni az első „közös” modellt: a 2007-ben piacra dobott Suzuki Landy egyterű új generációja egy átmárkázott Toyota Noah. Épp csak a márkajelzést és a kapcsolódó műanyag díszeket változtatták meg.
A 4695 mm hosszú, 1730 mm széles és 1845 mm magas egyterű tengelytávolsága 2850 mm, 3 üléssorban van hely. Alapesetben 2,0 literes benzinmotor (170 LE/202 Nm) hajtja a kerekeket CVT váltón keresztül, opciósan a 122 lóerő rendszerteljesítményű 4. generációs Toyota öntöltő hibrid hajtás is kérhető. Az összkerékhajtás mindkét esetben opciós, az elsőnél kardántengelyes rendszerről van szó, utóbbinál elektromos hátsó tengellyel valósítják meg, a szabványos átlagfogyasztás változattól függően 4,3-7,0 l/100 km között mozog.
Érdekes módon a hajtástól függ a belső elrendezés, tehát a benzinesnél 8 személyes (2+3+3) az elrendezés, míg az öntöltő hibridnél 7 személyes (2+2+2). A hátsó tolóajtók elektromos mozgatásúak és láblendítéssel is vezérelhetőek kívülről. A Suzuki egyféle, a Toyotánál közepes szintet jelentő felszereltséggel kínálja a Landy egyterűt, és ezt a csúcs-Noah-nál drágábban teszi, így évi mindössze 1200 példány eladásával számol.