Igazából semmilyen nagy újdonságot nem tartalmaz a Porsche 911 GTS, azonban gondosan összeválogatták az eddig felár ellenében elérhető felszereléseket, és a hátsó lámpák közötti részt kitöltötték feliratokkal.
A kocsi farában a Carrera S Powerkit-tel ellátott motorja dolgozik 430 lóerős teljesítménnyel, a Sport Chrono csomag és a sportkipufogó is ott van a fedélzeten. A karosszériát 10 mm-rel engedik közelebb az aszfalthoz, az utasteret alapáron Alcantara kárpittal burkolják, és a Porsche Dynamic Light System-ért se kell felárat fizetni.
Még a hátsókerékhajtású GTS-ek is az összkerekes modell szélesített karosszériáját kapják, de igazán a központi anyás, feketére fényezett 20 colos felnikről lehet a legkönnyebben felismerni a legújabb Porsche 911-változatot. A dupla kuplungos váltóval szerelt 911 GTS kupé 4,0, a kabrió 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra – ez 1 tizedes javulás az S-hez képest. A kézi váltós, hátsókerékhajtású 911 GTS kupé a leggyorsabb a maga 306 km/órás csúcssebességével.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!