Mivel a már több alkalommal is kiállított tanulmányautó igen közel volt a szériagyártású változathoz, nem okoz nagy meglepetést az ötajtós Chevrolet Cruze Ausztráliában elkészített formája.
Annál inkább furcsa, hogy nem egyszerűen csak levágták az autó hátsó részét, de alaposan újratervezték a karosszériának ezt a részét a mérnökök. A sokkal rövidebb hátsó túlnyúlás ellenére a csomagtér mérete 400 liter lett, ami egész jó érték ebben a méretosztályban. Azt, hogy a hátsó ülés milyen módon variálható, majd akkor tudjuk meg, ha megtapogatjuk az autót a genfi pódiumon.
A motorkínálatban ugyanazokat az erőforrásokat találjuk majd, mint a lépcsős hátú változatnál, azaz 1,6-os és 1,8-as benzinesek, illetve egy kétliteres turbódízel választható még, utóbbi rögtön két teljesítménnyel. A Dél-Koreában gyártott ötajtó Cruze első szállítmánya a nyáron érkezik meg Európába.