Megnyugodhatnak az Audi S8 tulajdonosok, hiszen a mérnökök nekik pontosan 520 lóerőt határoztak meg osztályrészül, a motorháztető alatt egyébként ugyanaz a négyliteres, V8-as biturbó motor dolgozik, mint az S6/S7 esetén.
Nem szabad azt hinni, hogy ezzel már a végét járja az erőforrás, az itt 650 Nm-ben maximalizált nyomaték az 1700-5500 közötti fordulatszám-tartományban mérhető, azaz bőven van még hová fejlődni (RS6, RS7, RS8). Legnagyobb változás a kisebb modellekhez képest, hogy az S8-asban nem hétfokozatú, dupla kuplungos, hanem nyolcfokozatú, hagyományos automatikus váltó dolgozik. A 100 km/órás sebességet 4,2 másodperc alatt éri el az Audi csúcsmodell, a végsebesség itt is 250 km/óra.
A hengerlekapcsolásnak itt már nincs olyan jelentős hatása, mint az S6/S7 esetén, igaz több lóerőt is kapunk a 13,2 l/100 km-es átlagfogyasztásért cserébe. A légrugózás széria, a karbon-kerámia fék itt is feláras. Szintén jövőre találkozhatunk majd az autóval a márkakereskedésekben.