A First Automobile Works-szel közös kínai leányvállalatánál készíti a Volkswagen a Bora nevű kompakt lépcsős hátú autót, amelynek aktuális generációja ottani mércével nézve fiatal, 2010-ben debütált. Ennek ellenére most mégis leváltják az autót, annak ellenére, hogy az aktuális formavilághoz alkalmazkodik a megjelenés, a lemezek alatt marad az MQB-építőkészletet megelőző PQ35-ös padlólemez.
A tekintélyes méretű autóra vágyóknak lesz továbbra is ideális választás a több mint 4,5 méteres lépcsős hátú autó, amelynek alapára 110 ezer jüan körül lesz (4,7 millió Ft) és egészen 150 ezer jüanig (6,4 millió Ft) tart majd a választék. Az alapmodell megtartja az 1,6 literes, 16 szelepes szívómotort, aminek 110 lóerőre növelik a teljesítményét, az 1,4 literes TSI változatlanul 131 lóerővel lesz a csúcs-erőforrás. A kínai szedánokhoz képest ugyan drága a Volkswagen Bora, de a németek kínálatában még mindig a megfizethetőbb autók közé tartozik, ennek megfelelően ez az egyik legnépszerűbb autójuk a Távol-Keleten.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!