Az új Aston Martin DB11-essel megkezdte az átállást a turbómotorra a brit manufaktúra, a 2012-ben bemutatott Vanquish modell az utolsó, amely még a V12-es blokk szívó változatát használja. Tavaly novemberben leplezték le a 603 lóerős teljesítményű Vanquish S modellt, amely mostantól kezdve már a vászontetős Volante felépítménnyel is választható – a szigorúan kétszemélyes kupéval ellentétben is van még két pótülés az elsők mögött.
aston2
A karosszéria fényezett részeihez nem nyúltak, az eltérések a látható karbon első-hátsó lökhárítóbetétre korlátozódnak, elöl nagyobb légbeömlő, hátul pedig 2 helyett 4 kipufogó-végződés található. De olyan finomságok is vannak, hogy titánium rácsok borítják a szellőzőnyílásokat a motorháztetőn. Újak a felnik, az első fényképeken a legdrágább, kovácsolt 20 colos darabokat látjuk fényes fekete fényezéssel és esztergált felületekkel.
aston3
A 6,0 literes V12-es Európában 603 LE/630 Nm teljesítményű, a gyorsulás vagy végsebesség adatot nem közölték. Az 1739 kg tömegű autónak a fékrendszerét is tuningolták, elöl 398 mm-es karbon-kerámia féktárcsákat szorítanak 6 dugattyús nyergek, hátul 360 mm-es karbon-kerámia tárcsákat szorítanak 4 dugattyús nyergek. Az Aston Martin Vanquish S Volante extralistáját böngészve azzal szembesül az ember, hogy felárat kell fizetni a fekete bőrrel bevont, kerek karimájú kormányért. És még azt gondolná az ember, hogy egy Dacia fapados…

aston4

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!