Nem lehet azzal vádolni a formatervezőket, hogy túlságosan megerőltették magukat, igaz, nagyon gyorsan kellett ráerőltetniük az arculatot a PSA konszern meglévő közepes méretű haszonjárművére, így nem jutottak túl a badge-engineeringen.
A korábban megkötött megállapodás értelmében a jövőben a SEVEL gyárban készülő Toyota ProAce haszonjármű váltja a japánból importált, és ezért gazdaságilag nem kifizetődő HiAce típust. A karosszéria változása az új márkajelzésre és típusnévre korlátozódik, és az utastérben is csak a T-betűs logó jelzi a márka-hovatartozást. A most készülő következő generációnál már várhatóan a Toyota is kap egy saját hűtőrácsot.
Választék tekintetében sincs semmi újdonság vagy meglepetés, az 1,6 literes, 90 lóerős HDi az alap erőforrás, ezen kívül 2,0 literest lehet választani 128 vagy 163 lóerős teljesítménnyel. Három felszereltség, három karosszéria és egyedi extrák/felszerelések segítségével konfigurálható össze a kívánt Toyota ProAce haszonjármű, amelynek árát még nem árulták el, de valószínűleg a francia/olasz testvéreihez igazodik majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!