A Fiesta alapú EcoSportnak ez az első igazi modellváltása, a Brazíliából eredő autó időközben fontos tényezőnek számít a Ford kínálatában – a fejlődő országok piacain.

Az új generáció érkezésével már igen jó eséllyel Európába is eljut majd az autó, hiszen annak végre az aktuális arculathoz illő formája és műszaki tartalma van. A csomagtérfedélre helyezett pótkerék csak a tanulmány – és esetleges későbbi fokozottan SUV-os változat – sajátja.

A Ford EcoSport közvetlen vetélytársa lehet az Opel Mokkának, a Renault Captur-nek (2012 decemberében várható a Juke alapú Renault SUV forgalmazása) és az esetleg addig érkező többi kis-kompakt szabadidő-autónak. A tanulmányba az 1,0 literes, háromhengeres EcoBoost turbómotort szerelték. Biztos azt akarják elhitetni az emberrel, hogy az EcoBoost EcoSportnál takarékosabb autó nem is létezik a világon…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!