Mielőtt még a Favorit-frissítésre elcsépelték volna a Felicia típusnév a Škoda kabrióját jelölte, amely a vasfüggöny mögötti országok számára a nyitott tetős autózást tette lehetővé. Martin Leprince formatervező hozta át a jelenkorba ezt az autót, a francia fiatalember egyébként autóbelsőkkel foglalkozik a cégnél, és ennél az autónál tudott úgy belső teret tervezni, hogy az kívülről is látható.
Martin sok időt töltött a Škoda múzeum gyűjteményében található Felicia alapos vizsgálatával, leginkább azért, mert szeret mindent kézzel megtapogatni. A Bohe Vita nevű roadster különlegessége, hogy az utastérben a kárpit egészen a karosszéria pereméig felér, a digitális műszeregység lebegni látszik a műszerfal előtt. A lámpáknál érthető tetten a mai szögletes formavilág, egyébként a klasszikus, lágyan ívelő vonalakat használta a tervező.