Uniós szintű törvénykezési problémát okoz a Pulsar Expo nevű szlovák cég által kifejlesztett Torsus Praetorian névre hallgató összkerékhajtású autóbusz, jelenleg ugyanis nem létező járműkategória az EU-ban a „terepjáró autóbusz”, amelyet először jogszabályba kell foglalni, hogy aztán a típusengedélyt is ki lehessen adni.
A Pulsar Expo nevű cég speciális járművek építésével foglalkozik, megrendelői között hadseregek és az ENSZ is megtalálható, úgy érezték, igény van egy terepen is jól mozgó, de az utasok kényelmét is figyelembe vevő járműre. Alapnak az MAN 4,2 méteres tengelytávolságú alvázát választották, amelyre 8,45 méter hosszú, 2,54 méter széles és 3,72 méter magas karosszériát építenek fel, a vázszerkezet acél zártszelvényekből készül, a külső borítólemezek műanyagból.
A motor 240 lóerős MAN dízel, a vevő kívánságától függően Euro 3 vagy Euro 6-os tisztasággal, ami közúton 117 km/h-s csúcssebességet tesz elérhetővé, a terepadatokkal kapcsolatban említett 389 mm-es hasmagasság a jármű legalsó pontját jelenti. Jelentős érdeklődésről számolt be a Pulsar Expo a Torsus Praetorian iránt, turisztikai vállalkozások mellett Banglades is bejelentkezett, aki 105 darabot akar vásárolni a hadsereg számára – ezek közül tucatnyit mobil kórház belsővel szeretnék megvásárolni.