Egészen mostanáig a klasszikus karosszériákat részesítette előnyben a Cadillac, leginkább lépcsős hátú limuzinok és kombiszerű szabadidő-autók alkották a kínálatot. Azonban a vásárlók már továbbléptek ezeken a járműveken, így a GM prémiummárkája is bővíti a kínálatát.
Az új formavilágot előlegezi meg az Escala nevű tanulmány, amely egy hatalmas méretű ötajtós kupé. Marad a határozott vonalvezetés, de a jelenleginél nagyobb sugarúak az ívek a karosszérián, és a LED-es technológia alkalmazásával csökkentették a lámpák méretét. Az utastérben is csak evolúció történt, több a fém a műszerfalon, mint jelenleg, illetve az új LED-es monitorral váltják ki a műszereket.
A lemezek alatt ugyanaz az Omega nevű padlólemez rejtőzik, amelyet az aktuális csúcsmodell, a CT6-os is használ, de ahhoz képest 13 centivel megnyújtották a tengelytávolságot és a teljes hossz 15 centivel nagyobb. A motortérben a közeljövőben bemutatkozó, 4,2 literes V8-as biturbó található, amelynek 500 lóerő a teljesítménye – várhatóan Detroitban debütál ez a motor sorozatgyártású autóban.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!