Összesen 19 darab Aston Martin DB4 Zagato Continuation kupét épít a gyár a centenáriumi évben, ezek közül tíz már ott van az Aston Martin Works csarnokában, különböző stádiumokban. A márka eddigi fennállásának legdrágább autójának a műhelytitkaiba enged betekintést.
Fontos újítás az eddigiekhez képest, hogy a modern műhely és a logisztikai rendszer jóvoltából már egyszerre több autón is tudnak dolgozni a szakemberek Newport Pagnellben, ami jelentősen felgyorsítja az ilyen projektek – vagy akár az egyedi, modern autók építésének – folyamatát. Egy feladatra specializálódott szakember rögtön több autón is elvégezheti egymás után a kívánt folyamatot, nem kell több hónapos kihagyás után újra visszatérnie ahhoz.
Egy-egy DB4 Zagato Continuation elkészülte mintegy 4500 munkaórát vesz igénybe, a korabeli konstrukción épp csak a legszükségesebb változtatásokat hajtják végre (az üzemanyagrendszert felkészítik a mai, savasabb benzinre), illetve a gyártásfolyamatot könnyítik meg modern megoldásokkal. Adók nélkül 6 millió euróba kerül az aprólékos munka, az első megrendelők pedig 2019 utolsó negyedévében vehetik át autóikat.
A szakemberek egyébként már elkezdtek készülni az Aston Martin Works következő, és eddigi legnagyobb kihívást jelentő autójára: 2020-ban állnak neki a DB5 Goldfinger Edition autók megépítésének, amelyeknél a filmben szereplő titkosügynök-extrák egy részét is megvalósítják majd.