Nem véletlen, hogy a legnagyobb és legmodernebb karosszériajavító/fényező üzemek az újautók kiszállításával foglalkozó cégeknél működnek, mert bizony a szállítás közben megkarcolódnak az autók, amit helyben kijavítanak. Ezért lehet, hogy hiába vagyunk első tulajdonosai az autónak, egy koccanás esetén a biztosító nem fizet teljes kártérítést, mondván az adott elem már újra volt fényezve.
Pakisztánban ennél is durvábban folyik a történet, arrafelé még autószállító trélerek sincsenek, hanem a normál pótkocsik tetején szállítják az új autókat, jelen esetben a keresztbe fordított Maruti Suzuki 800-asokat. A leállás nem hétköznapi mutatvány, főleg nem a meghajlott fém rámpák segítségével. Négy embernek kell átsegítenie a fennakadt autót a tető szélén. Nem hinném, hogy az alvázvédelmet kijavították ez után…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!