Lassan már feledésbe is merül a tanulmány, olyan rég mutatták be az ID.4-es villanymotoros szabadidő-autó előzetesét, de a hivatalos bemutató még mindig várat magára. Azonban addig is itt vannak az első hivatalos fényképek, amelyek a kínai védjegy-adatbázis jóvoltából láttak napvilágot. Kétféle változatot látunk ezeken, a szürke autó az ID.4 X jelzésű „alapmodell”, míg a fehér az ID.4 Crozz, amely szabadidő-autós körítést is kap.
Az alapot minden esetben az MEB építőkészlet szolgáltatja, a legnagyobb különséget a körítésen felül az jelenti majd, hogy az ID.4 X-et a SAIC-VW vegyesvállalat, míg az ID.4 Crozz-t a FAW-VW vegyesvállalat gyártja majd – még az idén megindul a sorozatgyártás mindkét üzemben. Az első műszaki adatokat is ismerjük, az ID.4 X karosszériájának hossza 4612 mm, szélessége 1852 mm, magassága 1640 mm, a tengelytávolság 2765 mm, az ID.4 Crozz karosszériájának hossza 4592 mm, szélessége 1852 mm, magassága 1629 mm, a tengelytávolság 2765 mm – a padlólemez-társ ID.3-as személyautóval azonos a tengelytávolság, de minden más irányban jelentősen nagyobb a szabadidő-autó.
A Kínában gyártott modellek 70 kWh kapacitású akkumulátort kapnak, amivel a saját tömeg 2120 kg, a rendszerteljesítmény 204 LE – Európában az ID.3-ashoz hasonlóan több akkumulátor-kapacitással és hajtással is elérhető lesz majd a Volkswagen ID.4-es, részleteket majd a leleplezést követően tudunk meg.