Kategóriát vált majd a jelenlegi Volkswagen CC utóda, várhatóan rendes nevet is kap majd azt követően, hogy végérvényesen leválasztják a Passat típusról. Utóbbinál nagyobb méretű a lendületes megjelenésű, négyajtós kupé, amely ahhoz hasonlóan az MQB építőkészletet használja. Azonban nem áll meg 240 lóerőnél a választék, a csúcsmodellbe 380 lóerő rendszerteljesítményű benzin-elektromos hibrid hajtás kerül majd, amelyben biturbó V6-os lesz a belső égésű motor.
A felfrissített Golfról szintén képeket szerzett a holland Autoblog weboldal. Ennél az autónál kozmetikaiak lesznek a változások, hiszen az új motorokat folyamatosan kapja az autó, a legnagyobb változás talán a nagyobb kapacitású akkumulátor az e-Golfnál, ami 200 km-es tényleges hatótávolságot tesz majd lehetővé. A GTI megjelenése vadabb lesz az eddiginél, a lökhárító szélén elhelyezett műanyag elemeknek köszönhetően.
Végül, de nem utolsósorban a Volkswagen Teramont nevű nagy méretű, hétszemélyes, az MQB-építőkészletet használó szabadidő-autója is lebukott. Ez nekünk annyiból nem érdekes, hogy kontinensünkön ezt nem lehet majd megvásárolni, helyette mi a Škoda Kodiaq-ot kapjuk. De a hivatalosnak látszó grafikák mellett itt van egy másik forrás is, hiszen Kínában, a Shanghai-VW kísérleti üzemében is lefotóztak egy álcázatlan prototípust.
Itt már látjuk a műszerfalat (a márkajelzéstől eltekintve ezt kapja a Škoda is) és a prototípusnál az eltérő színű hátsó ülést a hatalmas lábtérrel, no meg a(z elektromos mozgatás esetén) hátulról is állítható jobb első ülést. A felfrissített Volkswagen Golfot valószínűleg a Párizsi Autószalonon ismerhetjük majd meg, Teramont debütálása a novemberi Los Angelesi Autószalonon esedékes, a CC egyelőre ismeretlen nevű utóda várhatóan a Genfi Autószalonon mutatkozik be.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!