Jövő hétre ígéri az új Range Rover hivatalos leleplezését a Land Rover, de már most felkerültek az első sajtófotók és álcázatlan kémfotók az újdonságról az internetre – a legtöbbet a francia 4×4 Magazine jóvoltából tudjuk. Az új MLA Flex alapra letisztult megjelenésű terepjárót készítettek, teljesen kisimították a karosszériát, új elemként a dupla cápauszony-antenna (az egyik minden bizonnyal a digitális visszapillantó optikáját rejti) és a hátsó rész említhető, ahol a csíkszerű lámpákat felül vastag fekete csík, alul krómléc köti össze. A belső is a végletekig leegyszerűsített, a nagy méretű központi érintőképernyő „lebeg” a bőrrel borított műszerfal előtt – később könnyen lehet növelni majd a méretét.
Rögtön a normál és a nyújtott tengelytávolságú karosszériát is bemutatják majd a jövő héten, a motorkínálat kezdetben a JLR saját hajtásaira koncentrálódik. Kétféle plug-in hajtást kínálnak majd, a ma is használt P400e (2,0 literes turbómotor 300 LE és villanymotor 100 LE) mellett itt debütál a P500e hajtás (3,0 literes soros hathengeres turbómotor 400 LE és villanymotor 100 LE). A soros hathengeres benzines 400 lóerővel lágyhibridként is elérhető lesz, a 3,0 literes soros hathengeres dízel 250, 300 vagy 350 lóerővel lesz választható. Búcsúzik a JLR saját 5,0 literes kompresszoros V8-asa, amelynek a helyére a BMW-től származó 4,4 literes V8-as biturbó kerül majd pár hónap késéssel – és legalább 530 lóerős teljesítménnyel. A két plug-in hajtás mellett 2024-től akkumulátoros-elektromos változatban is elérhető lesz majd az új Range Rover, amelyről a jövő hét közepén tudunk majd újabb részleteket.