Az Egyesült Államokban az alvázas felépítésű F-150 és Ranger alá érkezik a Ford kínálatába az önhordó karosszériás, csak duplafülkés formában készülő Maverick platós, amelyet azért érdemes szemmel tartanunk, mert már a következő generációs Ranger megjelenésére következtethetünk általa – Európában a tervek szerint marad az alvázas Ranger, amelynek testvérmodellje lesz majd a Volkswagen Amarok második generációja.
De vissza a Maverick-hez, amely ugyanazt a padlólemezt használja, mint a Bronco Sport és a Kuga szabadidő-autó, lesz FX4 nevű változata is, amelynél fejlett elektronikus beavatkozók segítik majd a terepjárásban. Első körben 1,5 literes (180 LE/285 Nm) és 2,0 literes (250 LE/376 Nm) turbómotorral lesz majd megvásárolható a Ford önhordó karosszériás pickupja, de öntöltő és később hálózatról tölthető hibrid hajtás is elérhető lesz hozzá. További információk hamarosan, a hivatalos leleplezést követően lesznek a Ford Maverickről.