Azt már a hivatalos álcázott képek és videók közreadásánál elárulta a BMW, hogy az új M5-ös összkerékhajtásra vált, tehát túlságosan nagy meglepetéssel nem találkozunk majd a hivatalos leleplezés alkalmából, főleg, hogy az első sajtófotók is idő előtt felkerültek az internetre.
Ezeken tökéletesen látható a hatalmas méretű első légbeömlő, a 20 colos felnik a 275/35 ZR20 méretű abroncsokkal, vagy épp a négy darab kipufogó-végződés. Nagy újdonságot a belső tér fényképein látni, mégpedig azt, hogy a kormány karimája mögött nem csak a bajuszkapcsolókat, a 8 fokozatú automatikus váltót vezérlő füleket helyezték el, de ide került még két darab piros M1 és M2 kapcsoló is; úgy tűnik, a küllőkön már nem jutott hely ezeknek. Ezek a gyorsbillentyűk az előre beprogramozott üzemmódokhoz, egyébként az M3/M4-ből ismert módon az előválasztókar melletti kapcsolókkal lehet vezérelni a motor, futómű és kormányzás finomhangolását.
Pontos teljesítményadatokkal még nem rendelkezünk, a 4,4 literes V8-as biturbó továbbra is 600+ lóerős hivatalosan, de egy nagyon fontos adat már kiszivárgott: a 0-96 km/h sprintet 3,2 másodperc alatt tudja le az új M5-ös, ezzel minden idők legfürgébb, közúti használatra alkalmas BMW-jéről beszélhetünk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!