Piactól függően már ma is van akkumulátoros-elektromos változata a Toyota CH-R szabadidő-kupénak, de a világ legnagyobb részén benzinmotoros és öntöltő hibrid változatban árulják. A következő generációnál ez alapvetően megváltozhat, tehát eltűnik a csak belső égésű motorral szerelt változat, és globálisan is elérhető lesz majd a villanyautó. Mindezt arra lehet alapozni, hogy az ausztrál védjegy-hivatalban megjelentek egy új Toyota modell ábrái, amely erős párhuzamot mutatnak a nagy villanyautó-bemutató során megmutatott Small SU EV nevű autóval, de pár fontos ponton azért van eltérés.
Például a villanyautó látványos frontpanelt viselt, ehhez képest az ábrákon rendes légbeömlőt látunk a kocsi orrán, amivel például az öntöltő/plug-in hibrid hajtásban használt benzinmotor szükségét fedezhetik. A nagy villanyautó-bejelentés kapcsán azt is elárulták, hogy Európa számára készítenek egy öszvér E3 nevű műszaki alapot, ami a GA-C és az e-TGNA építőkészlet elemeiből áll össze, és egyszerre teszi lehetővé mindenféle alternatív hajtás használatát, és ezt a CH-R második generációjánál használják majd először. Bővebbet várhatóan néhány hónapon belül tudunk majd meg, hiszen japán viszonylatban a 2017 óta árult szabadidő-kupé már megérett a leváltásra.