Nem csak megjelenésre másolja a Lada Iskra a nagytestvér Vestát, de ugyanazokkal a modellváltozatokból áll majd össze a választék – a nyújtott Aura nevében nem szerepel a Vesta név, azt külön kezelik. Szóval a Kalina örökébe lépő kisautó vásárlói lépcsős hátú, kombi és utóbbi szabadidő-autós körítéssel ellátott változata közül választhatnak majd; lehet, hogy utóbbira pár hónapot kell majd várni.
A Renault CMF-B műszaki alapján megvalósított orosz kisautó ugyanazt az 1,6-os motort használja, mint a Vesta, de nem csak egyirányú a technológia-transzfer. Az Itelma nevű orosz cég az Iskra számára fejlesztette ki a mindössze 8,8 kg tömegű elektromos kormányszervoját, amelyet – a gyártás felfutását követően – megkap a Vesta is, ahol az importalkatrész-helyettesítése miatt 2023 óta használt, a JSC Avtoelektronika által készített 11 kg tömegű alkatrészét váltják ki vele.
Azért nem lesz éles generációváltás a Kalina és az Iskra között, mert előbbi a legnépszerűbb autó Oroszországban, 2024 első 2 hónapjában 23,3 ezer példányt értékesítettek belőle – ez 14%-os visszaesés 2023 január-februárjához képest. Úgy oldják meg a házon belüli rangsor megőrzését, hogy a Kalina csak alapfelszereléssel készül majd 2025-2027 között, míg az Iskra ebben az időszakban csak közepes és magas felszereltséggel készül.