Több mint tízezer kilométert tett meg az a két speciálisan felkészített Toyota, amelyek az orosz forgalmazó által életre hívott Arctic Expedition túrán vett részt. Mivel Oroszországban nemrég szigorították az átalakítási szabályokat, arra is kitérnek a híradásban, hogy az átalakítások legálisak, és az ügyfelek a márkakereskedésekben érdeklődhetnek az Arctic Trucks által készített átalakításokkal kapcsolatban.
Az autók a különösen ballonos, 38 col átmérőjű abroncsok mellett kettős üvegezést és kiegészítő fűtést is kaptak, a Hilux platóján utazott a 400 literes kiegészítő tank, amiből a Landcruisert is tankolták, és természetesen védőlemezekkel borították az alvázat, és nem spóroltak a kiegészítő világítással. Éjszakára a fűthető sátrakba vonult vissza a legénység. Az utastérben vízforraló és elektromos főzőlap kapott helyet.
A túrára visszatérve idén is Bogdan Buljicsev volt a vezetője a hatfős csapatnak, akik egy Landcruiserrel és egy Hilux-szal hajtottak el az Új-szibériai-szigetekre, és elsőként vissza is tértek onnan. Még a szárazföldön számos bajba jutott autósnak segítettek, a befagyott tengeren autózva jégtörő mellett is pózoltak, és nem maradt ki a jéghorgászat sem a programból – a vezetőülésben helyet foglalva, az ablakból kilógatott damillal.
Különösen hideg volt a január 25-március 4. között zajlott túra során, eközben Jakutföldön végig -50 és -58°C közötti hőmérséklet uralkodott, a negatív csúcspont -64°C volt, ennek ellenére a két dízelmotoros autó gond nélkül teljesítette dolgát. Természetesen érintették Ojmjakon hidegpólust – a Renault expedíció is így tett pár héttel korábban –, de itt nem álltak meg, hanem továbbmentek egészen Yukagirba, ahonnan aztán a befagyott Jeges-tengeren haladtak tovább, majd Magadan városa felé tértek vissza a civilizációba. A tízezer kilométeres össztávból mintegy 8000 km-t tettek meg az oroszországi úthálózaton, 2000 kilométert pedig terepen, a biztonság kedvéért csak a tankolások idejére állították le a motorokat.