Miközben mindenki arra vár, hogy a Mercedes végre leleplezze az alaposan felfrissített és már az új névadási logika alapján SLC-nek hívott kis roadsterét, a németek gyorsan elkészítették az SL-osztály modellfrissítését.
Teljesen új az orr, a nagyobb méretű hűtőrács formája és betétje az AMG GT-t idézi, keskenyebbek lettek a fényszórók, látványosabbak a légbeömlők a lökhárítóban és a motorháztető is jobban domborodik az eddiginél. Hátul már csak a lökhárítót formálták át, az utastérben épp csak az új fejegységek jelentek meg.
Műszakilag a legújabb asszisztensek megjelenése mellett a normál változatoknál alapfelszerelésként adják a 9 fokozatú automatikus váltót, a nagy roadsterhez is elérhetővé teszik az Active Body Control-t (oldaldőlés-szabályozás kanyarokban), a tető immár 40 km/h-s tempóig menet közben is működtethető, ezzel párhuzamosan bevezették az automatikus csomagtér-leválasztást. Már 2014 áprilisában megkapta a 3,0 literes V6-os turbómotort a nagy roadster, így nem lesz újdonság a motorkínálatban.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!