Négyféle erőforrással lesz választható a Hyundai 20-as a genfi modellfrissítést követően, az 1,25-ös benzines alapmotor 85 lóerős, az 1,4-es benzines 100 lóerős. A dízelek közül az 1.1 CRDi a nagy újdonság, a három hengeres erőforrás 75 lóerős, az 1.4 CRDi 90 lóerős. Az előbbi BlueDrive változata hibrideket megszégyenítően takarékos.
A Hyundai i20 1.1 CRDi BlueDrive többek között motorleállítóval, optimalizált légellenállással és fékenergia-visszatermeléssel is rendelkezik, aminek eredménye a szabványos mérési ciklus szerint 3,2 l/100 km-es átlagfogyasztás! Mindez egy 75 lóerős, 180 Nm-es nyomatékkal bíró ötajtós kisautótól.
A benzines alapmotorhoz öt, a többihez hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó jár, az 1,4-es benzineshez extraként négyfokozatú automata is kérhető. Említést érdemel még, hogy elektromos rásegítésű lett a kormányzás, és csökkentették a vibrációkat is.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!