Alapvetően úgy néz ki, hogy egy 1964-es Ford Mustang kabrió volt a kiindulási alap a Ringbrothers műhely legújabb, Caged elnevezésű alkotásához, a valóságban teljesen egyedi konstrukcióról van szó. Az egész azzal indult, hogy a Roadster Shop nevű műhelytől rendeltek egy alvázat, amelyre aztán egy új karosszériát ráhegesztettek – azaz végeredményben önhordó lett a szerkezet –, de ezt a karosszériát a rend kedvéért hosszában és széltében is megnyújtották 2,5 centivel, hogy stimmeljenek az elképzelt arányok.
A karosszéria csillogó díszei nem krómozottak, hanem titániumból készülnek, egyediek a felnik, amelyeket az EVOD Industries gyártott, az első 18X9 col méretűekre 245/40, a 18X11 col méretű hátsókra 285/40 méretű Continental abroncsokat szereltek. A Baer fékrendszer elöl-hátul 14 colos tárcsákat használ 6 dugattyús nyergekkel, a felfüggesztés Penske Racing rugóstagokat és Corvette-alkatrészeket egyaránt használ.
A motortérbe a Ford Performance által készített 5,0 literes V8-as szívómotort szerelték, amihez 10 fokozatú automatikus váltó csatlakozik – emiatt széles váltóalagutat kellett készíteni –, a Flowmaster szállította az egyedi, rozsdamentes acélból készített kipufogórendszert. A klasszikus műszerfalban digitális visszajelző tájékoztatja a sofőrt, a légkondicionáló modern darab. A Ringbrothers műhely 4200 munkaóra alatt állította kerékre a Caged nevű autót.