A Honda nyomatékosan kéri az Egyesült Államokban értékesített, 2014-es évjáratú Odyssey egyterűek tulajdonosait, hogy a lehető leggyorsabban keressék fel a márkakereskedéseket, mert sürgősen ki kell javítani egy komoly hibát. És itt tessék nem nevetni, arról van szó, hogy rossz oldalra ragasztották fel az autó típusnevét a csomagtér-fedélen.
Fokozza a bajt, hogy nem minden autón került hibásan a jobb oldalra a felirat, sok esetben a formatervezők által megálmodott módon a helyes bal oldalon olvasható az Odyssey név. És igazából ez a baj, hiszen ha az utca embere halad egy ilyen jármű mögött, és azt látja, hogy rossz oldalon van a felirat, biztosan arra gondol, hogy rosszul kijavított karambolos autó halad előtte – vagy épp a szomszéd gondolja ugyanezt.
Ez egyfelől kínos, másfelől az autó újraértékesítési értékét is befolyásolhatja, tehát amikor az ember szabadulna a Honda Odyssey-től, akkor nem a valós, hanem a karambolos autó értékével számol majd a kereskedő. Nem vicc, a gyár maga ír erről az ügyfeleket a visszahívásról értesítő levélben. Szerencsére megtalálták a megoldást is a dologra, a kedves ügyfélnek mindössze 0,3 órájába kerül, hogy a márkaszervizben a megfelelő oldalra helyezzék át a feliratot – ahogy az a javítási utasítást leíró angol nyelvű pdf-fájlban is olvasható/megtekinthető.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!