Kínában nehéz dolga van a városi elektromos mikroautóknak, mert a sokkal olcsóbb – kevesebb előírás vonatkozik rájuk – LSEV kategóriába tartozó alacsony sebességű elektromos autókkal versenyeznek, ezért érhető, hogy a gyártók mindent megtesznek a termékük körül minél nagyobb legyen a felhajtás.
A General Motors és a SAIC közös vállalkozása, a Wuling nevű autómárka újdonsága a Mini EV nevű városi mikroautó, amely természetesen ott lesz a Chengdui Autószalonon szériaállapotában is, de egy különleges meglepetéssel is készültek a fejlesztők. A szerény városi autóból vérmes megjelenésű, hatkerekű pickupot készítettek! Látványosak a kerékjárat-szélesítések, a narancs fényezés, de a bütykös abroncsok csak színjátéknak számítanak, hiszen csak a középső kerék-pár hajtott, egyszerű acélcsövekből készített kerettel csatlakozik a harmadik tengely az autóhoz.