Nemrég az orosz engedélyezési folyamathoz beadott vonalas ábrák segítségével már lebukott a felfrissített Lada Vesta, amelyről most közreadta az első sajtófotókat a gyár. A név Vesta NG-re módosul, amivel a New Generation-re utalnak, kívül csak a lökhárítókat rajzolták át, illetve egyedüli fém elemként a csomagtérfedél módosult.
Alapesetben halogén fényforrásokat használnak a lámpák, de a gazdag felszereltséghez már teljesen LED-es világítást adnak. A személyautó dupla króm díszcsíkot visel a hűtőrácsán, a Cross méhsejt-mintás rácsot kap, nagyobb lett a márkajelzés mérete, a 16 és 17 colos könnyűfém felnik esztergált felületűek is lehetnek. Az új lökhárítóknak köszönhetően a normál Vesta 30, a Cross 21 mm-rel lett hosszabb a korábbinál. A legnagyobb változást a teljesen új műszerfal jelenti, amelynek közepén élére állított érintőképernyő is trónolhat – később lesznek hivatalos fényképek erről.
Nincs változás a motorkínálatban, az alapmotor a Lada-féle 1,6-os 106 lóerővel, az alternatíva a Lada-féle 1,8-as 122 lóerővel, ezekhez 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak. Robotváltó már nincs, de a Nissan-féle 1,6-os (113 LE) fokozatmentes automatikus váltóval készül. A frissített Lada Vesta NG-hez már vezetőtámogató rendszerek is elérhetőek lesznek, úgymint holttér-figyelő, első-hátsó parkolóradar, satöbbi. További részletekkel, többek között a felszereltségek tartalmával és a belső tér fényképével majd hamarosan szolgál a gyár.