A Salzburgring versenypályán vezethették meghívott újságírók az aktuális 2-es sorozatú kupé alapján készített M2-est, amelynek teljesítményadatait nem közölték hivatalosan, csak annyit mondanak, hogy ott folytatja az újdonság, ahol az M2 CS befejezte. Nem hivatalosan azt mondták az újságíróknak, hogy 450 LE és 555 Nm lesz a 3,0 literes soros 6 hengeres biturbó teljesítménye. Csak a hátsó kerekek hajtottak, és 2-féle váltó közül lehet majd választani: 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 8 fokozatú automatikus.
Alapfelszerelésként adják az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítást az új M2-eshez, elöl 275/35 R19, hátul 285/30 R20-as abroncsokat használnak, az első-hátsó nyomtávot is 53 mm-rel szélesítik ki a 2-es sorozatú kupéhoz képest. A műszerfal már a frissítés utáni, óriási kijelzőpaneles darab, az iDrive 8-as operációs rendszer M-es grafikát kap. Extraként lesz elérhető a karbonvázas sportülés. Hivatalosan csak az év végén leplezik le az új BMW M2-est, az első példányokat pedig Európába hajózzák be, mifelénk 2023 áprilisában indul a forgalmazás, ezt követően küldik az első autókat Mexikóból a világ többi részére.