Miközben a Škoda Enyaq iV karosszériája kívülről a Kodiaqéval összemérhető – 4685 mm-es hossz, 1877 mm-es szélesség és 1618 mm-es magasság pár centivel tér csak el –, az utastér függőlegesen szűkebb, de horizontálisan tágasabb lesz. A padló alá építik az akkumulátort, a villanymotor a hátsó vagy összkerékhajtásnál mindkét tengelyre kerül, és még így is marad alaphelyzetben 585 literes csomagtér.
Az alapmodell az Enyaq iV 50-es 55 kWh kapacitású akkumulátorral, a hátsó tengelyre épített 148 lóerős villanymotorral, ennek 340 km-es (a szabványt nem árulták el) hatótávolságot mondanak. A következő az Enyaq iV 60, amely 62 kWh kapacitású akkumulátort és 180 lóerős villanymotort kap, és 390 km-es hatótávolságot ígérnek. A csúcsmodell Enyaq iV 80 82 kWh kapacitású akkumulátort kap és háromféle villanymotorral is kérhető. Alapesetben 204 lóerős villanymotor hajtja a hátsó kereket és 500 km a szabványos hatótáv, a 80X két villanymotort kap 265 lóerővel, az összkerékhajtás miatt 460 km-re csökken a hatótáv.
A csúcsmodell az RS jelölést kapja, a két villanymotorja 306 lóerőt teljesít, a hatótáv itt is 460 km. A legfürgébb változat 6,2 másodperces 0-100 km/óra sprintet tud és 180 km/óra az elektronikusan korlátozott végsebesség. Akkumulátortól függően akár 125 kW-tal is képes töltést fogadni a Škoda Enyaq iV, amivel a 80%-os töltöttségi szint elérése 40 perc alatt lesz megvalósítható.