Az Egyesült Államokban eltűnik az eddig alapáron adott 3,7 literes V6-os szívómotor – csak a vásárlók 15 százaléka elégedett meg a 305 lóerővel –, a 2,3 literes EcoBoost veszi át a helyét. Az 5,0 literes V8-as szívómotor új kettős (szívócső- és közvetlen) befecskendezést kapott, a sűrítését 11:1-ről 12:1-re növelik; ez nagyobb erőt és jobb fogyasztást jelent, de egyik adatot se közölte a Ford. A leszabályozási fordulatot is megemelték, és aktív (pillangószelepes) kipufogórendszer is elérhető ehhez a blokkhoz.
Újratervezték a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót, amely a jövőben kéttárcsás tengelykapcsolóval birkózik a nagyobb nyomatékkal és kettős tömegű lendkerék is lesz, az automatikus váltó teljesen új, a Ford-GM közös fejlesztésű, 10 fokozatú egysége. A felfüggesztés újdonsága, hogy a Performance Pack mostantól elektronikus lengéscsillapítással rendelkezik.
Az orr átalakításával párhuzamosan 20 mm-rel lejjebb került a motorháztető és beburkolták a padlót. Három új karosszériaszínnel és 12 teljesen új felnidizájnnal bővül a választék. Immár teljesen digitális műszeregység is választható, amely olyan dolgokat tud, hogy a fordulatszám növelésével vörösödik a színvilág, a középkonzol kézzel varrott bőrborítással is választható, a kormányfűtés is felkerült az extralistára. Az Egyesült Államokban 2017 őszén kerül a kereskedésekbe a felfrissített Ford Mustang, Európába várhatóan csak 2018-ban jut el.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!