A dél-franciaországi ED2 fejlesztőközpontban rajzolták meg a Toyota C-HR formáját, amely már alaphelyzetben is elég vad kinézetű. Ezek után nem szabad csodálkozni azon, hogy a Hy-Power nevű tanulmánynál nem is nyúltak a karosszériához, azonban a kontrasztos szín helyett vörös/narancs motívummal rendelkező fóliával borították a tetőt és a 20 colos esztergált felnik se voltak eddig elérhetőek.

Az utastérben is finomak a változások, eltérő bőrrel borították az üléseket, amelyeknél új formában vezetik a varrásokat, ezen kívül itt a narancs színt választották bizonyos vonalak kiemeléséhez. Fontos szempont az átalakítások során, hogy azokat a jövőben akár a sorozatgyártásban is megvalósíthassák. A hajtásláncról csak annyit mondanak, hogy a meglévő, 122 lóerő rendszerteljesítményű hibrid hajtásnál nagyobb teljesítményű a Toyota C-HR Hy-Power motorterébe épített rendszer, de erről csak a jövő év elején árulnak el többet – addig csak ígéret marad a név.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!