Első hibridautóját előlegezi meg nekünk a Suzuki a New Yorki Autószalonon bemutatott Kizashi EcoCharge tanulmány segítségével. Ennél az autónál nem a megjelenés, hanem a technika a lényeg.
Sajnos utóbbiról csak nagy vonalakban tudjuk a fontos részleteket. A motortérben egy kétliteres lökettérfogatú négyhengeres benzinmotor dolgozik, teljesítménye 144 lóerő, ennek munkáját egy vízhűtéses, 20 lóerő teljesítményű elektromotor segíti. Utóbbi egy lítium-ion akkumulátorból kapja az energiát. Azt nem tudni, képes-e az elektromotor önmagában is mozgatni a Kizashit, vagy csak kisegítő hajtásként használják.
A fogyasztási adatok tekintetében is csak annyit tudunk, hogy az illetékesek elmondása szerint országúti üzemben negyedével kevesebb az EcoCharge fogyasztása, mint a normál Suzuki Kizashinak. Egyelőre nem tudni, mikor számolhatunk a Kizashi hibridváltozatának érkezésével.