Egy év szünet után tér vissza az Egyesült Államok piacára a Honda Accord Hybrid, amely immár 212 lóerős rendszerteljesítményű hibrid hajtást kap. A 2,0 literes, Atkinson-ciklus szerint működő négyhengeres szívómotort csak átfésülték, új a két villanymotor, a lítium-ion akkumulátor-csomag a raktérből rabolja a teret.
Ennek a bejelentésével egy időben árulták el azt is, hogy a Clarity nevű imázsautó nem csak tüzelőanyagcellás hajtással készül majd, hiszen annak a változatnak földrajzilag meglehetősen korlátozott a piaca a hiányzó töltőállomás-infrastruktúra miatt. Világszerte a két másik változattól remél komoly(abb) darabszámokat a japán gyártó, az egyik egy akkumulátoros-elektromos változat lesz, a másik pedig egy hálózatról tölthető hibrid hajtást kap. Utóbbival kapcsolatban annyit árultak el, hogy akkora kapacitású akkumulátort kap, amivel mintegy 54 km-t tud megtenni helyi károsanyag-kibocsájtás nélkül.
Amíg a tüzelőanyagcellás Honda Clarity forgalmazását már 2016 végén megindítják Kaliforniában (a havi lízingdíj 500 dollár alatt lesz, a kezdőrészlet nagysága nem ismert), az akkumulátoros változat 2017 első felében csatlakozik hozzá, a benzin-elektromos hibridre pedig 2017 végégig kell várnia a vásárlóknak.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!