Tanulmányautó létére a Magna Steyr Mila Plus megjelenése nem annyira jövőbemutató, mint például a bárki számára megvásárolható BMW i8-as hibrid szupergépé. Nem véletlen, hogy a bajor sportkocsi a példa, hiszen felépítésüket tekintve nagyon is hasonló a két jármű.
Alumíniumból készül a gerincet jelentő térváz, karbonból sütik a karosszériát. A belső égésű motor háromhengeres és az ülések mögé kerül beépítésre, egyébként villanymotorokra hagyatkozik a hajtás. A különbségek a részletekben vannak, az osztrák konstrukciónál is elektromotor hajt elöl, de a benzinmotor és annak váltója között is van egy elektromotor. A Mila Plus orrában 145 literes csomagteret sikerült kialakítani, hátul egy golfzsákot lehet szállítani. A hajtásról annyit tudunk, hogy 272 lóerő a rendszerteljesítmény és 580 Nm a rendszernyomaték, a 100 km/órás sebességet 4,9 másodperc alatt éri el. A térvázban elhelyezett akkumulátorokban legfeljebb 75 km megtételére elegendő energia tárolható, a teljes hatótávolság eléri az 500 km-t, a szabványos mérési ciklus alapján 1,4 l/100 km a fogyasztás. A BMW i8-astól eltérően a Magna Steyr Mila Plus megvalósulására nincs esély, azzal csak a beszállítói tudását bizonyítja az osztrák központú világcég.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!