Rögtön két sebességi világrekordot is beállított a Hyundai annak alkalmából, hogy alternatív hajtású autóit kiállítja a SEMA tuningshow-n, a tüzelőanyagcellás Nexo szabadidő-autót csak minimálisan módosították, a benzin-elektromos hibrid Sonatát azonban alaposan átépítették a rekordkísérlet sikere érdekében.
A tüzelőanyagcellás szabadidő-autók körében eddig nem volt rekord, így nem is kellett nagyon belenyúlni a konstrukcióba, és az elért 106,16 mérföld/órás, azaz 170,81 km/órás rekord is szerény – az európai specifikációban 179 km/óra a csúcssebesség értéke, lehet, hogy egyszerűbb lett volna importálni egy ilyen autót, mint átépíteni egy észak-amerikai modellt. Ennél bukókeretet, Sparco versenyülést, hatpontos övet és fedélzeti tűzoltóberendezést építettek be, és egy mélyre nyúló légterelőt is kapott az autó – a videó szerint a hűtőrácsot is lefedték a nagy sebességű haladáshoz.
A Hyundai Sonata Hybrid esetén már komolyan belenyúltak a hajtásba, aminek 164,669 mérföld/órás, azaz 264,95 km/órás csúcssebesség lett az eredménye. KW felfüggesztés, speciális felniket és gumikat, nagy teljesítményű fékrendszer került az autó alá, a 2,4 literes benzinmotort nitrometán-befecskendezéssel látták el, az egyedi motorvezérlő programot Dél-Koreában írták kifejezetten erre az alkalomra. A karosszériát itt is bukókerettel, Sparco versenyüléssel és hatpontos övvel tették biztonságosabbá, és a legrosszabbra gondolva még fékezőernyőt is beépítettek.
Mindkét autó tömör acél dísztárcsákat és a Hyundai kaliforniai formatervező központjában készített egyedi fólia-dekort kapott a rekordkísérletre, amelynek az eredményeinek FIA-hitelesítése még hátravan.