Különösen hosszú várakozási időre számíthat az, aki új Toyota Landcruiser 300-ast akar vásárolni, már ha egyáltalán van lehetősége ilyesmire, hiszen Japánban például felfüggesztették a forgalmazást. Ez a szűk keresztmetszet azonban nem akadályozza meg azokat, akik már rendelkeznek egy példánnyal, hogy akár drasztikus módszerekkel is a saját igényükhöz alakítsák azt. A Sharjah Safari például már elkészítette a szafariautót, amelynél egyszerűen levágták a tetőt az utastér fölül, Ausztráliában pedig a Creative Conversions fejlesztett duplafülkés pickupot a Landcruiser 300-asból.
Saját bevallásuk szerint 2 millió dollárt költöttek a fejlesztésre, amelynek az eredménye egy 70 vagy 80 centivel megnyújtott (180 vagy 210 cm hosszú plató) tengelytávolságú luxuspickup. A C oszlopnál vágják el a karosszériát, a hátsó ajtók változatlanok, a kerékjáratokat zárt tárolóval töltik ki. Alapesetben 3,8 tonna az össztömeg, de kérhető 4,2 tonnás össztömegű változat is. Nem nyúlnak a technikához, Ausztráliában csak a 3,3 literes V6-os turbódízellel (304 LE/700 Nm) árulják a Toyota Landcruiser 300-ast. A Creative Conversions eddig 2 példányt készített, és 5 további van építés alatt, a vételár minden esetben az ügyfél egyedi igényeinek alapján kerül megállapításra.