Henrik Fisker többek között a BMW Z8-as és az Aston Martin DB9 és V8 Vantage modellek formáját álmodta meg, mielőtt önállósította magát. Eleinte egyszerű karosszériaépítéssel foglalkozott, a Mercedes SL roadster és a BMW 6-os sorozat megjelenését módosította, majd a siker láttán autógyártásba fogott, ami azonban csúfos bukás lett. Az anyagi nehézségekkel küzdő Fisker Automotive kirúgta a névadó-alapító formatervezőt, akinek ez nem szegte kedvét.
A Los Angelesi Autószalonon mutatkozott be az új alkotás, amelyet a Galpin Auto Sports nevű vállalkozással közösen készítettek el. A Galpin Fisker Rocket nem más, mint egy módosított megjelenésű Ford Mustang, amelyet a rend kedvéért még alaposan tuningoltak is.
Élesebbek a vonalak, nagyobbak a légbeömlők, alaposan kiszélesítették a kerékjáratokat. A tetőlemez és az ajtók kivételével a teljes újragyártott karosszéria karbonból készült, ami jelentős – de nem számszerűsített – tömegcsökkenést eredményezett. Amit biztosan tudunk, hogy a kocsi elején látható versenycsíkok és grafika úgy készült, hogy a karbon-elemekről lekaparták a festéket, ez pontosan 10 gramm megtakarítást jelent.
A belső térben leginkább az anyagválasztás módosult, karbonra cserélték a műszerfal betétjét, piros bőrrel borítják az üléseket és az ajtókárpitot, és kagylósabbnak tűnnek az ülések a gyárinál. A technikai átalakításról jelenleg annyi ismert, hogy a Ford Mustanghoz jelenleg elérhető (a Shelby GT350 még pár hónapot vára magára) legerősebb erőforrást, az 5,0 literes szívó V8-ast vették alapul, amelynek teljesítményét egy kompresszor és új kipufogórendszer segítségével 725 lóerőre növelték, és ezzel párhuzamosan Brembo fékrendszert is kap az autó. Ha gyártásba kerül, 100 000 dollár körüli áron lehet majd megvásárolni a Galpin Fisker Rocket-et, pontosabbat ennél nem lehet mondani, mert lehet, hogy idő közben még erősebbre cserélik az erőforrást.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!