Egyszerre négyen élhetik át az aktuális BMW M5 első limitált kiadásának tudását, hiszen a CS átalakítás közben a tömegcsökkentés során megszabadultak a hátsó üléspadtól, oda is könnyű kagylóülések kerültek. A Merino bőrkárpittal persze nem spóroltak…
Nemcsak a karosszériadíszek lettek bronz színűek, de bizonyos körülmények az első fényszóróban lévő menetfények is sárgán világítanak – menetfényként fehér, a tompított felkapcsolásakor vagy üdvözlőfényként sárga a szín. Három szín közül lehet választani, a Brand Hatch Grey mellett Frozen Brands Hatch Grey és Frozen Deep Green metálfény választható, utóbbiak a BMW Individual műhely kínálatából.
Alcantarával kárpitozzák a kormánykereket, amelynek tetején piros a középpontjelző, a küllők feketekróm betétet viselnek, a kapcsolófülek karbonból készülnek. Az első kagylóülések fejtámláján lévő logók világítanak, a hátsók közé a műanyag betétre egyszerűen csak felfestik a logót; mind a négy utas tarkójánál a Nürburgring körvonalát lehet látni. Nemcsak a kiegészítő légterelők, de a mozgalmas kialakítású motorháztető is kA 20” méretű, kovácsolt, Gold Bronze árnyalatú, Y-küllődizájnú BMW M keréktárcsákon (amelyek elöl 9,5J x 20, hátul 10,5J x 20 méterűek) már alapfelszereltségként elöl 275/35 R20, hátul pedig 285/35 R20 méretű Pirelli P Zero Corsa gumiabroncsok feszülnek.
Természetesen nem maradt változatlanul a menetdinamika másik meghatározója, a hajtáslánc sem, a 4,4 literes V8-as biturbó teljesítményét épp csak jelzésértékűen, 10 lóerővel 635 lóerőre növelték, a maximális nyomaték változatlanul 750 Nm.
Az M5 Competition felfüggesztése dolgozik az M5 CS alatt, tehát az alapkivitelhez képest a rugók, a stabilizátorok és a szilentek is eltérőek, a hasmagasság 7 mm-rel csökken, a lengéscsillapítókat az M8 Gran Coupé-ból veszik át. Utóbbiak az egyes kerekek terhelés-ingadozását is csökkentik, amellyel határon autózva még stabilabb viselkedést garantálnak.
A 20 colos felnikre elöl 275/35, hátul 285/35 méretű Pirelli P Zero Corsa gumiabroncsokat szerelnek, ezek is szerepet játszanak abban, hogy a BMW M5 CS mindössze 3,0 másodperc alatt képes a 0-100 km/óra sprintre (3 tized javulás az M5 Competitionhöz képest), a 0-200 km/óra gyorsulás 10,4 másodpercig tart (0,4 másodperc javulás az M5 Competitionhöz képest), a végsebesség elektronikusan korlátozott 305 km/óra. A megfelelő lassulásról a szériában adott M Carbon fékrendszer gondoskodik, ami egyébként 23 kg-mal járul hozzá a tömegmegtakarításhoz. A WLTP módszer szerint egyébként 10,9-11,3 l/100 km az M5 CS átlaga, ez várhatóan elméleti érték marad.