Noha az FX és FT tanulmánynál is olyan járműről beszél a Daihatsu, ami a kemény terep minden kihívásával képes megbirkózni, mindkettő csak egyszerű hátsókerékhajtással rendelkezik – szóval lehetőség szerint ne nagyon próbálkozzanak ilyesmivel a reménybeli vásárlók. Egy-két éven belül várható, hogy mindkét járműből sorozatgyártású autó lesz.
Az FX egy mindössze 3,8 méteres hosszúságú – és megjelenésében erősen a Ssangyong Tivolira hasonlító – szabadidő-autó, rengeteg krómmal, teljesen LED-es világítással. A belső tér annyiból futurisztikus, hogy egy kapcsoló kivételével a középkonzol érintőképernyőből áll, és a vezető előtt is csak egy monitort találunk analóg műszerek helyett. A technikáról mindössze annyit árultak el, hogy 1,2 literes benzinmotor hajtja a hátsó kerekeket.
Az FT tanulmány egy számmal nagyobb méretű jármű, a maga 4,35 méteres hosszúságával a kompakt szabadidő-autók közé tartozik, és rögtön három üléssoros belső kialakítást kapott. Itt formailag már közelebb áll a műszerfal a ma megszokotthoz, például három darab kapcsolót is megtartottak a középkonzol tájékán, de a hangulat – kék hangulatvilágítás, polírozott fém betétek – futurisztikus. Mivel a Daihatsu FT egy nagy méretű szabadidő-autó, ezt már 1,5 literes lökettérfogatú benzinmotor mozgatja.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!