Pár nappal azt követően, hogy a Volvo bejelentette a hátsókerékhajtású villanyautóit, a Polestar esetén is hasonló változás megy végbe a Polestar 2-es típusnál, tehát az alapmodelleknél nem az első-, hanem a hátsó tengelyre szerelik a hajtómotort; utóbbiak az inverterekkel együtt új fejlesztésű darabok. Sokkal erősebb lett az alapmodell (231 LE/330 Nm helyett 299 LE/490 Nm), az összkerékhajtású változatnál is hátsó-hangsúlyos lett a növelt rendszerteljesítményű hajtás (408 LE/660 Nm helyett 422 LE/740 Nm – a Performance Pack rendelésekor 476 LE740 Nm).
A megváltozott megjelenésű orral szerelt Polestar 2-es alap-akkumulátora 69 kWh kapacitású és az LG Chem készíti, ennél 135 kW-os villámtöltés maximuma, a nagyobb akkumulátor 82 kWh kapacitású és a CATL-tól származik, ennél 205 kW a maximális villámtöltés teljesítménye. A nagyobb akkumulátorok, a hatékonyabb hajtómotorok miatt az összes változat hatótávolsága emelkedett, akár 105 km-rel: az alapkivitel 518 km-t tud, a nagy akkumulátoros változat 635 km-t ígér, a 2 hajtómotoros, nagy akkus változat és a Performance Pack kivitel is 592 km-t ígér. Az új modellévben alapfelszerelés lett a vezetőfigyelő segéd és az indukciós telefontöltő is a Polestar 2-esnél.