A következő három évben 11,5 milliárd dollárt költ elektrifizált autókra a Ford, hamarosan megismerhetjük majd a Mustang által inspirált elektromos szabadidő-autót is, addig is itt az eredeti sportkocsi villanyautó változata, amelyet a Webasto segítségével építettek meg és a SEMA tuningkiállításon mutatják meg a nagyközönségnek először.
A 800 voltos feszültségű akkumulátornak köszönhetően az EVDrive fantázianevű vilanymotoros hajtás 900 lóerőt és 1355 Nm-t képes szállítani, mindez pedig egy megerősített – gyorsulási versenyekre kifejlesztett – Getrag MT82 hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül támadja a hátsó kerekeket. Egyedi prototípus a Mustang Lithium fantázianevű alkotás, de célja is van, mert a Ford ennek segítségével teszteli majd a Webasto által szállított elektromos hajtást és akkumulátort.
Nem szenved hiányt a nagy teljesítményű változatokból a Ford Mustang, így az autó többi részét összelegózták: a Ford Performance verseny-felfüggesztése és toronymerevítője, a Shelby GT350R hatdugattyús Brembo első fékei kerültek a karbon kiegészítőkkel ellátott karosszéria alá. A motorháztetőre a villanymotorokat mutató polikarbonát ablak került, a belső tér újdonsága a nagy méretű, élére állított 10,4 colos érintőképernyő, amely a jövőre érkező Sync 4-es fejegységet vetíti előre, és a villanyautónál az üzemmódok – Parkolás, Sport, Versenypálya és Szörnyeteg – közötti váltást is lehetővé teszi.