Tényleg sokoldalú a PSA Csoport EMP2-es padlólemeze, hiszen a belső égésű motorok és a hálózatról tölthető hibrid hajtás mellett alkalmas az e-CMP építőkészletből származó akkumulátoros-elektromos hajtás fogadására is, ahogy a Citroën e-Berlingo és az után pár nappal debütáló Opel Combo-e bizonyítja. Az első kereket 136 LE/260 Nm csúcsteljesítményű villanymotor mozgatja, a padló alá beépített 50 kWh kapacitású akkumulátor 275 km-es WLTP-hatótávolságot ígér.
Most haszonjárműként ismerhetjük meg az Opel Combo-e-t, de a 2021 őszére időzített piaci rajtnál már várhatóan a Combo-e Life is elérhető lesz. Az autóval egyébként autópályára is ki lehet merészkedni, a menetteljesítményadatok a következőek: 11,2 másodperces 0-100 km/óra gyorsulás, a végsebesség elektronikusan korlátozott 130 km/óra. Az elektromos változat ugyanazokkal a felépítményekkel választható, mint a belső égésű motorral szerelt társa, tehát ahol adózási okokból megengedett, akár két üléssoros – 5 személyes – karosszériával is elérhető lesz az Opel Combo-e haszonjármű.