Még lendületesebb megjelenést biztosít a Porsche nagy méretű szabadidő-autójának a Coupé tetővonala, alapesetben (nem nyitható, 0,92 négyzetméteres) panoráma-üvegtetőt kap a Cayenne modellsorozat második karosszériaváltozata, felár ellenében (háromféle tömegcsökkentő csomagot is kínálnak) adnak zárt, karbon tetőlemezt. Laposabb szögben áll az első szélvédő, az autó csúcspontja 20 mm-rel lett alacsonyabb, az újraformázott hátsó sárvédőket rögtön 18 mm-rel ki is szélesítették a normál ötajtóshoz képest, a hátsó rendszámtáblát a lökhárítóba süllyesztették.
Az egyébként csak a Turbo modellhez járó aktív tetőspoiler a Coupé esetén szériafelszerelés, 90 km/órás tempó felett 135 mm-rel felemelkedik a szárny, ezzel növelve a hátsó tengelyre ható leszorító-erőt. Olyan komolyan veszi a Porsche a Cayenne Coupe sportkocsi-mivoltát, hogy alapáron csak két ülést helyez el a második sorban, akinek mindenképpen szüksége van az öt ülőhelyre, annak felárat kell fizetnie az egyszerű – 2+1 személyes – padért. A csomagtér alaphelyzetben 600-625 literes motorváltozattól függően, támladöntés után 1510-1540 literes a raktér.
A piaci bevezetéskor egy szűk, mindössze két benzinmotorra korlátozódó választékkal lesz megvásárolható a Porsche Cayenne Coupé. Alapáron 3,0 literes V6-os biturbót adnak (340 LE/450 Nm), ami a Sport Chrono csomaggal 6,0 másodperces 0-100 km/h sprintet biztosít, de a tömegcsökkentő extrák megrendelésével ez az érték 5,9 másodpercre csökkenthető. A Cayenne Turbo Coupé a 4,0 literes V8-as biturbót kapja (550 LE/770 Nm), ami 3,9 másodperces (!) 0-100 km/óra gyorsulást tesz lehetővé, a csúcssebesség 286 km/óra. Később a normál Cayennehez elérhető plug-in hibrid hajtások is választhatóak lesznek a Coupéhoz.