Az eredeti tervekhez képest fél éves csúszásban van a Giulia piaci bevezetése annak következtében, hogy nem akarnak kockáztatni a minőséggel – ezzel az autóval tennék globális prémiummárkává az Alfa Romeo-t, nincs helye hibának. Amennyire azt a nemhivatalos forrásokból tudni lehet, 2016 végén kerül sor a piaci bevezetésre, és fél évvel később, 2017 közepén jöhetnek majd az alapmodellek.

Most kiszivárgott egy fénykép, amely alapján a piaci bevezetéskor három erőforrással kínálják majd a limuzint. A dízelmotor a 2,2 literes Multijet, amely rögtön három teljesítménnyel készül: 150, 180 vagy 210 lóerő; a középső teljesítménnyel készül majd különösen takarékos Eco változat, a legerősebb csak összkerékhajtással és automatikus váltóval kérhető, a két gyengébb csak hátsókerékhajtással, kézi- vagy automatikus váltóval lesz rendelhető.

A 2,0 literes benzines turbómotornál olvasható GME T4 elnevezés talán arra utal, hogy a General Motorstól származó 2,0 literes alumínium blokkos turbómotorról van szó; ami biztosnak látszik, az a 200, 250 és 280 lóerős teljesítmény. Csak automatikus váltóval adják ezt az erőforrást, a két gyengébb hátsókerékhajtású, a legerősebb összkerekes. A Quadrifoglio Verde változatban dolgozó 2,9 literes V6-os turbómotor automata váltóval 490 lóerős, dupla kuplungos és kézi kapcsolású váltóval 500 lóerős, és minden esetben csak a hátsó kerekeket hajtja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!